wtorek, 31 stycznia 2012

Puis

Cześć (: Witam Was wszystkich gorąco, mimo iż na zewnątrz wcale tak nie jest. Leżę sobie na łóżku i śmieje sama z siebie. Jestem w Wolverhampton od kilku godzin, z już zdążyłam się pokłócić z Brytyjczykiem, masakra jakaś. Pytam się grzecznie, gdzie jest Burger King, a ten na mnie warczy, ze co to on jest, ze zajęty, takie tam. No to mu odpowiedziałam. I się człowiek wkurzył, ale jakoś trafiłyśmy do tego Burgera, co zajęło nam 45 minut, a jest on 15 minut drogi. Mniejsza. Dzisiaj chyba nie robimy nic, a to fajnie, bo jestem mega zmęczona. Nie dziwcie mi się, mam za sobą 6 godzin podróży: z domu do Katowic, z Katowic na lotnisko w Londynie, z Londynu autobusem do Wolverhampton. Długa droga za mną, ale czego się nie robi dla mojej Anglii <3 Zamierzam obejrzeć jakiś odcinek iCarly, żeby się połapać o co chodzi, jak One Direction będą występowac. A potem obejrze sb Z Archiwum X ;D Dlaczego u mnie w domu nie ma żadnych słodkości ja się pytam ?!

Ciąg dalszy faktów:
#31 Nie lubię śmiechu mojej mamy.
#32 Uważam, ze polityka jest najgorszą rzeczą jaka mogła się przytrafić ludziom.
#33 Należę, do mniejszośći, której nie 'jara' Larry Stylinson.
#34 Moja mama opowiada najgorsze suchary na świecie.
#35 Wolę trampki od szpilek.
#36 Regularnie odwiedzam portale jak: 'Wiocha, Kwejk, Besty'.
#37 Moim ulubionym kolorem jest fioletowy.
#38 W kazdym sklepie jakim jestem szukam fajnego full-capa.
#39 Moją ulubioną bajką jest zdecydowanie Herkules i Król Lew.
#40 PePe Pan Dziobak, Fineasz i Ferb to według mnie najlepsze postacie animowane, wliczając w toTimona i Pumbę.
#41 Najpierw robie potem myślę.
#42 Moje włosy jeszcze parę lat temu miały odcień ciemniejszego blondu, teraz są ciemnobrązowe.
#43 Nie lubię jak ktoś bawi się moimi włosami.
#44 Lubię grać w piłkę nozną, to najlepszy sport na świecie.
#45 Nie umiem gotować.

na dziś tyle, już nie mam siły ;c + zdjęcie z dziś :
cześć (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz