wtorek, 6 marca 2012

Little mix

Palce stukają w rytm Simple Plan - Summer Paradise
"Someday I will find my way,
back to where your name
is written in the sand."
Mój ulubiony fragment <3
Ostatnio przypomniałam sobie o SP i znowu przesłuchałam wszelkie możliwe piosenki, a w przyszłym tygodniu mam zamiar zamówić koszulkę z SP.
W nocy około 1-2 obudziłam się z tak wielkim skurczem, ze do 3 nie spałam. Kiedy już zasnęłam, to trzeba było wstać - spałam 3 godziny. Na początku zajęcia artystyczne, po których okropnie bolą mnie nogi. Nic dziwnego, tańczyłam 3 razy więcej niż cała reszta, bo musiałam zatańczyć z każdą grupą. Ale przynajmniej wpadła 6 z tańców. Nie ide do żadnego You Can Dance. Nie ma mowy. Nie namówią mnie.
Ćwiczyłam w spodenkach z flagą USA, a wszyscy mi sie na tyłek patrzeli, zwłaszcza... Na polskich - rozprawka, na której napisałam takie BZDURY, że się w głowie nie mieści. Nie moja wina, że nie potrafiła wymyśleć dobrego tematu. Napisała na temat: Czy warto w życiu kierować się uczuciami? I uznałam, ze nie warto. Bo potem są kłopoty.
Na religii zjebał mi się humor, bo Osoba D, która najbardziej najeżdzała na osobnika A, zaczęła mu lizać dupę. =.=
Biologia, D sie mnie czepiała, bo zaczęli coś gadać o murzynach, a ja dostałam ataku śmiechu.Potem mi kazała omawiać pająki, foch. Myślałam, ze zemdleję, ponieważ fakt #20.
Na matmie, zgłosiłam się na Kongura jutro, ale pewnie nic nie zajmę, norma. Infa zaliczona pozytywnie.
I dom. Osoba C powiedziała mi coś czego nie powinna. Co jest z nim grane?
Biorę się za rozdział, ponieważ dostaję skargi..;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz