sobota, 10 marca 2012

Summer Paradise.

Rozpływając się przy More Than This witam Was cieplutko.
Solówka Nialla pobiła wszystko na głowę. Jak ja dawno nic nie napisałam... Mam do napisania 2x opowiadania na konkurs, rozdział, jedno-parta z Hazzą, a ja romansuje z matmą. Bardzo podobał mi się czwartek - dzień kobiet. Liczyłam, że nasi chłopacy nic nam nie zrobią, dają po kwiatku i po kłopocie, chociaż my co roku robimy im jakieś zabawy - Top Model, czy Mam Talent. Tym razem zrobili nam Konkurs talentów, na którym epicko zaprezentowałyśmy nasze talenty - taniec do "Nossa, Nossa", taniec do One Thing, taniec do Makareny, talent do robienia mega kanapki z własnych ciał, a także talent do strzelania fochów. Na koniec potańczyliśmy sobie do disco polo, a nasza nowa wychowawczyni densiła niczym ogier. Ja z gilim to dla niej żadna konkurencja.
Angielski i Niemiecki przeminęły w świetnej atmosferze, aczkolwiek mój tyłek został obmacany przez jednego osobnika tak, że nadal boli. Dzisiaj tylko posprzątałam i ogarnęłam zadanka z matmy, a poza tym leniuchuję w łóżku z Wieśkiem na kolanach <3 Mam zamiar siedzieć długo na gg i pisać z Robertello i Grubym jeśli tylko będą... Zajebiste tematy rozmowy z Grubym (głównie gwałty i umawianie się na wspólną noc :D)+ problemy Robertello (x.x) = odpierdoły Korby.Z jednej strony nie wiem, czy sie śmiać, czy płakać dlatego mam wtedy faze.
Jakie to niesłychanie dziwne uczucie, kiedy idę do kogoś zupełnie obcego na tiny, a tam "ooo, Korba". Nie wiem jak się w takiej chwili zachować...
I tak na koniec epicko:

maly2011-12-20 22:02:10Zaufaj mi..



Korba2011-12-20 22:02:28nigdy Ci nie ufałam.


maly2011-12-20 22:02:42Dobrze wiedzieć..2011-12-20 22:02:48To zaufaj, może warto..



Korba2011-12-20 22:03:19tak, zawsze było.. nie ufam ludziom, po prostu od dłuższego czasu nie utrzymuje kontaktów z ludźmi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz