piątek, 2 marca 2012

Trends

Jestem, jestem...  znowu krótko, bo zaraz idę spać ;< jestem chora, boli mnie głowa, mam katar, a oczy mi sie kleją po 5 godzinach snu. Dzisiaj na chemi dostałam "BDB" omajgaad ;> szczęśliwa byłam jak nigdy, i to z soli! yeah <3 wiecie... chyba sie dostałam na zajęcia pozalekcyjne sponsorowane z Unii Europejskiej. zapisałam sie na dziennikarstwo i na angielski.. chyba sie dostałam na obydwa. i jeśli dobrze pójdzie to pojade ze szkoły do Londynu na tydzień. + jest taki konkurs ogólnopolski(!), że można wygrać dwutygodniowy kurs angielskiego w UK, of course startuję, a jak. + jeszcze w wakacje do Wolver... szykują się min.2 wyjazdy do UK w tym roku. zajebiście. ja ide spać, bo już się trzesę z zimna, lece pod ciepłą kołderkę, parę zdjęć:
jesteś za ładna, weź wyjdź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz